söndag 14 november 2010

Hämtade mamma och Saga idag också.
Mamma var gullig och mockade stallet medans jag tog ut Dagge på en tur, åh vad härligt det var. Dock hade jag lite fel byxor på mig så jag gled runt som en vante i sadeln. Dagge var duktig, blev mycket galopp och han gick stundtals riktigt bra. Han tyckte dock att det var lite jobbigt när jag fick för mig att vi skulle galoppera på en liten volt. Då kunde man höra vad han tänkte.

Sen hjälptes jag och mamma åt att tömköra Svala, det var inga problem alls.
Sen låg jag på henne medans mamma ledde henne.
Gick jätte bra. Så nästa vecka ska jag försöka sitta på henne :)

På eftermiddagen åkte jag över till familjen och åt middag och firade fars dag, riktigt mysigt.

Helt slut efter denna dag, ska bli skönt att få krypa ner i sängen. Kommer bli en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar