lördag 6 november 2010

Igår slutade vi tidigt på jobbet. Stängde redan klockan 13, värsta lyxen :)

Brorsan kom hem igår och då var jag och Hampus förbi med en massa filmer, nått måste han ju göra för att få dessa månader att gå innan han får börja jobba igen.
Undrar verkligen hur det ska gå, han är ju värsta arbetsnarkomanen!

Idag blev jag hämtad av mamma och Saga.
Hjälptes åt att mocka stallet. Sen handhästade vi Svala.
Som sagt Dagge är inte speciellt glad åt detta påhitt, han tycker inte det är kul att vara lekfarbror åt Svala som vill nosa och smaka lite på sin storebror. Men Svala tyckte det var kul iallafall.
Travade även lite och det gick bra.

I stallet igen låg jag tygnd på Svala för första gången. Hon tittade då frågande på mig och undrade vad fasen jag gjorde där uppe för. Men annars brydde hon sig inte.
Har en sån cool tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar