söndag 31 oktober 2010

Åh vilket härligt väder!
Åkte ut till stallet ganska tidigt, klockan var ca 9:30 när jag kom fram.
Mockade till Dagge och Svala sen tog jag hand om Dagge.
Han hade fixat sig en rejäl lerimpackning, så det tog sin tid att få fram hans riktiga färg.

Svala hade även hon en fin impackning. Inte lika bra som brorsans, men bra nära.
Man hade god lust att ställa dom i spolspiltan och duscha av dom. Skitgrisar!

Tog ut Svala på lilla volten där jag löslongerade henne och det gick jätte bra idag. Hon var lite seg i traven men hon jobbade på bra. Höll inte på speciellt länge.
Hon var även duktig på att gå undan för en.

Efter stallet åkte jag ut till min lägenhet i Tungelsta och bytte om, troligtvis var det för sista gången :(
Känns lite konstigt samtidigt som det känns bra att få avsluta detta kapitel.
Mötte sen upp resten av familjen hos pappas moster Lillan då hon fyller år imorgon så vi åkte ut till Nynäshamn och åt Brunch, mmm vad gott det var.

Grattis! Klockan är nu 17 och det är bäcksvart ute, känns verkligen inge kul.
Nu börjar denna period när man lever i ett enda stort mörker, bläää.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar