fredag 30 oktober 2009

LEKTION FÖR MALIN SCHÖN

Då var det fredag och idag stängde vi kl 13 på jobbet.
Var hemma från jobbet onsdag och torsdag då jag var sjuk, inge vidare men skönt med en liten mjukstart. Mår fortfarande inte helt bra men man får se till att kurera sig under helgen.

I stallet började jag med att ta ut Katla på en lugn och härlig skogstur.

Sedan var det bara att byta häst för jag skulle rida lektion för Malin på Dagge på Mulsta volten.
Man fick sig några nära döden upplevelser på väg till volten när vi red på Stavsvägen, FY FAN va folk kör! Hade mycket reflexer på så syndes gjorde vi men ändå gasar folk bara förbi.

Lektionen gick bra. Kommer dock inte ihåg vad Malin kallade detta för men tror det var "trölta" som vi tränade på idag. Malin visade först och det såg så lätt ut när hon gjorde.
Men gick ganska bra för oss också när det var min tur.
Är riktigt nöjd med lektionen.

Nu ska jag hem och sova, är helt död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar