söndag 14 april 2013

VARFÖR SKA ALLT HÄNDA PÅ EN GÅNG?

Har knappt sovit en blund i natt.
Tankarna bara snurrar i skallen så att man blir alldeles yr och spyfärdig.
Slutade med att jag drog med mig man och barn till Fors för att visa Stunga.

På eftermiddagen åkte jag och mamma ut till stallet igen då min medryttare Sofie ringt och meddelat att Svala inte mådde bra, hon gick konstigt/stelt på vänster bak.

Kommer åka ut till stallet i morgon bitti innan jobbet och titta till henne. Om hon inte är bättre går jag över till Hästkliniken och bokar tid.
Sofie tyckte även att Svala såg bättre ut från det att hon tog in henne till boxen till dess då hon tog ut henne då vi kommit till stallet.
Var i stallet tidigare under eftermiddagen och då gick hon normalt, så något har hänt i hagen under dessa fyra timmar. Jag tror att hon halkat, men nu får hon stå tillsvidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar