lördag 7 juli 2012

Vilken vecka!
Har varit mycket pyssel denna vecka för att försöka hinna klart allt till bröllopet nästa vecka.
Men har sjukt mycket saker kvar.

I tisdags den 3/7 blev jag 30 år och då kom några kompisar och grannar över. Blev skåprensning för vi hade inte så mycket gottis hemma. Men tur att man hade köpt mycket jordgubbar påväg hem från frissan som jag var hos under fm. Klippte håret och gjorde lite slingor. Vi beställde även lite löshår, då jag har lite för kort hår för frisyren jag vill ha.

I onsdags träffade jag syrran så vi shoppade järnet. Mycket småsaker till bröllopet.
Hur fan ska detta gå, håller på att stressa sönder mig!

Idag kom familjen över på födelsedags fika med tårta. Riktigt trevligt men har lite svårt att sitta och bara ha det trevligt när jag vet att vi eller rättare sagt jag har så sjukt mycket saker att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar