torsdag 26 juli 2012

Varmt idag :-)

På väg till stallet hämtade jag ut mina teoriböcker för BE körkortet som hade kommit, nu jävlar.
BE kortet ska jag ha innan årsskiftet!

Skurade Svalas box, så nu är den ren och fin.
Helt död efteråt och kändes som man höll på att koka bort i värmen, huvudet bara dunkade och kändes som det skulle explodera vilken sekund som helst.
Så det blev ingen ridning utan jag longerade henne på stora volten. Svala tyckte det var riktigt jobbigt i värmen, så det blev inget avancerat. Tränade lite igångsättningar från skritt till trav och avsaktningar från trav till skritt och halt.
Nöjd, men tycker det är lättare att löslongera. Trasslar jämt in mig i denna jävla lina, inte speciellt säkert :-S

Idag fyller min älskade pappa år, grattis!
Så han ska vi fira på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar