söndag 13 november 2011

FARS DAG.

Åkte ut till stallet med Gabriel då Hampus skulle fixa iordning båten inför vintern.
Lucy fick däremot vara hemma och hjälpa husse.

Mamma var snäll och tog hand om Gabriel medans jag löslongerade Svala på lilla volten.
Svala var så duktig, hon lyssnar så bra på mina kommandon. Min duktiga lilla tjej.

Sen tyckte mamma att jag skulle rida Dagge. (Bara för att hon skulle få lite mer egentid med Gabriel. Hon gör allt för att få vara med honom, hihi.)
Så det slutade med att jag och Dagge gav oss ut på en tur runt skogsslingan.
Han var på hugget så det blev en del tempo. Tränade på igångsättningar, skritt till tölt, skritt till trav mm. Tölten kändes riktigt bra, han pinnade på bra.

På eftermiddagen var vi bjudna hem till mina föräldrar på fars dag middag.
Riktigt trevligt med god mat.

Första gången vi firar Hampus på fars dag.
Åh vad jag älskar min underbara familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar