lördag 23 april 2011

MAMMA FYLLER ÅR!

Idag följde jag och Lucy med till stallet.
Så härligt och vilket underbart väder.

Tog en härlig tur på Dagge tillsammans med Linda och Ljufúr. Red vägen bort sen skogsslingan tillbaks. Kunde vara ute hur länge som helst, så underbart var det.
Blev en lugn tur med mycket skritt men självklart lite trav och galopp också :)

Innan vi åkte hem tog jag och mamma en härlig promenad med Saga och Lucy.

Tyvärr blir det inte så mycket stall för mig just nu :(
Svala är hos Johanna Elgholm för tillfället och sen så har vi så mycket att göra hemma i nya huset. Vi har fortfarande mycket saker kvar i förrådet på gamla stället och svärmor har mycket saker kvar här i huset. Så det är en hel del saker som ska byta plats.
Håller även på att renovera för fullt. Vi vill ha så mycket gjort som möjligt innan bebisen kommer i mitten av juli.
Men så skönt att jag har fått ledigt nästa vecka, så förhoppningsvis får jag en hel del gjort då också.

På eftermiddagen åkte vi ut till mamma och firade henne. Riktigt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar