söndag 12 december 2010

Var mysigt igår på julbordet, men fy vad trött jag var efteråt. Var så skönt att komma hem och krypa ner i sängen, somnade bara jag la huvudet på huvudkudden. Snark!

Blev hämtad av mamma idag också, värsta lyxèn :)
Mådde ganska bra idag så jag fick ta en sväng på Dagge, har sett fram emot detta hur länge som helst. Var evigheter sedan jag red eftersom man mår som man mår = PYTON!

Tog en barbacka tur runt valackslingen, så underbart.
Kom en travare bakom oss i full fart på vägen och Dagge blev rädd och flög framåt varpå jag gled av. Blev lite smått förbannad på kusken för hon saktade inte in och kollade inte ens hur det gick. Hon fortsatte bara i full fart förbi. GRRRR!
Funderar starkt på att köra samma sak mot dessa, ingen hänsyn alls. Blä på er!
Men sen när jag skulle hoppa upp igen hade jag för mycket fart så gled av på andra sidan. Så pinsamt men tack och lov tror jag ingen såg. Tur också att det var så mycket snö så man landade så mjukt. Hade verkligen ingen kraft att hålla mig kvar. Inte så konstigt att man inte orkar någonting, får ju inte behålla maten.
FÖRLÅT ATT JAG KLAGAR, men det är inge kul att må såhär!
Hampus var iallafall måttligt road när jag berättade vad som hänt, ops!

Var luciafirande på Lillhästen som vi tittade på, så gulligt luciatåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar