torsdag 9 september 2010

Oj vad mycket man fick gjort idag.
Åker till Portugal imorgon med jobbet, ska bli så kul och skönt att få komma bort ett tag.
Hoppas även på bra nyheter när jag kommer hem. Det är nämligen visning av min lägenhet i Tungelsta på söndag den 12/9 och på måndag den 13/9.

Efter jobbet var jag på fotvård, det var så skönt att jag höll på att somna i stolen. Men nu är fötterna fina.

Var även i lägenheten i Tungelsta och fixade lite.
Håller tummarna hårt den här gången, hoppas hoppas hoppas!

Åkte sen till stallet och tittade på när mamma skulle rida lektion för Eva, men hon mådde inge bra så det var Linda som red Dagge istället. Gick bra och det såg fint ut.
Svala fick bara stå idag. Men mamma har lovat att ta väl hand om henne när jag är borta, det känns tryckt.

Nu ska jag packa, ska bli så kul imorgon.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar