onsdag 17 mars 2010

Igår var jag hos läkarn igen med min mage. Har blivit bättre med det är fortfarande inte bra. Mår fortfarande illa men har inte kräkts något på ett tag nu, men har fortfarande halsbränna mm.
Så nu väntar jag på en remiss från Handens sjukhus för att göra en gastroskopi.
Sen så tog dom blodprover, usch! Tycker verkligen inte om sånt, tycker det är så obehagligt och läskigt. Men det var en jätte gullig äldre sköterska som tog hand om mig. Var riktigt stolt över mig själv efteråt även fast man gråtit en skvätt.
Skönt att ha det gjort iallafall, vill ju veta hur man mår egentligen.

Idag när jag var påväg till stallet ringde tjejen angående lägenheten och meddelade att hon tackar nej till att hyra den. Hon tyckte att den låg för långt bort, tråkigt. Så nu får man leta vidare.

I stallet red jag ut med Pia på Sunna.
Blev mycket tempo och Katla gick bra. En riktigt duktig flicka. Så skönt att det fortfarande är någorlunda ljust ute när man ridit klart.
Fick stå inne med sin pyamas, är så fin i den. Vad är det man säger. En skönhet klär i allt, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar