lördag 28 november 2009

Kom till stallet ganska sent idag.
Var meningen att jag skulle åka med Hampus i morse då han skulle iväg på svensexa med polarna, han skulle då släppa av mig i stallet på vägen. Men var så fruktansvärt trött så jag passade på att sova ut istället.
Har ju väldigt nära till stallet, det tar bara ca 15 minuter att gå.

Tänkte att jag kan ta mig en promenad dit när jag vaknat men såg hur det såg ut hemma, så det blev att man började städa istället.
Men hjälp vad klockan går fort, kan den inte gå så här fort på vardagarna istället!

Hampus ringde och var påväg hem för att lämna bilen så hade jag lovat att köra in dom till stan där dom skulle fortsätta med svensexan för deras polare.
Blä, hatar verkligen att köra i stan.

Men, men. När jag väl kom till stallet var det mörkt, jätte kul!

Reflexerna på sen tog jag ut Dagge och Katla på en tur, hade då Katla som handhäst.
Det gick jätte bra. Dagge var pigg och arbetsvillig. Blev skritt och trav och han kändes riktigt mjuk och fin. Kul att sitta på honom igen.

Hem och fortsatta städa sen är frågan om jag också ska in till stan eller om jag bara ska vara hemma?
Ska rida lektion för Malin i morgon bitti, så i vilket fall som helst kommer det bli lugnt.
Men vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar