söndag 20 september 2009

Detta har nog varit den jobbigaste och värsta veckan på länge.

Det var en hemsk dag på jobbet i torsdags. Ville bara hem och dra täcket över huvudet och gråta floder.

Fredag till lördag var jag och min arbetskamrat Anna på en sårvårdskurs i Borås, den var super bra och mycket intressant. Så nu kan man allt om sår och bandagering, haha.
Men när vi var påväg hem från Borås i lördags ringde mamma och meddelade att min lillebror Rickard hade vurpat med sin hoj på "slingerbulten" och låg på sjukan. Tur nog klarade han sig bättre än hojen och han fick åka hem samma kväll med ett brutet nyckelben. Tack och lov hade han änglavakt och tack alla underbara människor som var med och hjälpte till. Det känns så underbart att det finns sådana som er.

Idag var jag och mamma i stallet. Mamma tog en liten promenad med våran hund Saga medan jag red Dagge och hade Katla som handhäst. Det gick bättre än vad jag hade trott, skönt var väl det.

Nu ska jag sova och hoppas att nästa vecka blir bättre än denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar