onsdag 24 juni 2009

LEKTION FÖR MALIN SCHÖN

Värmen håller i sig.

Red lektion för Malin på Mulsta volten.
Tränade fattningar och red mycket på volter, Dagge var riktigt duktig.
Han är så rolig, för när man har gjort en övning några gånger då tycker han att han kan den och gör den även fast man inte ska göra just den övningen igen utan en annan.

Det jag måste lära mig är att ha händerna mer ihop, så nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med mig ett gummiband som jag kan ha händerna i.

Är iallafall riktigt nöjd med lektionen, men helt slut och det var Dagge också.
Han fick sig en svalkande dusch när vi kom tillbaks till stallet, vilket han gillade. Sen när han kom ut i hagen slängde han sig på rygg.

Själv gjorde jag detsamma när jag kom hem. Åt, tog en svalkande dusch och sen kröp jag ner i sängen.
Ska upp tidigt i morgon. Det blir en lång dag på jobbet, så jag tänkte träna på Sats innan.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar