lördag 30 mars 2013

Igår var stalltjejerna över till mamma på middag. God mat och trevligt sällskap :-)

Gabriel vaknade tidigt, som alltid ;-) Så det var bara att gå upp och passade sedan på att åka till stallet.
Så skönt att komma iväg så tidigt, alldeles tomt på vägarna.

Tog ut Svala.
Idag tränade vi på igångsättningar skritt till trav och tvärt om. Endast skritt och trav och avslutade med en galopp på valackslingan :-)
Hon är så känslig. Minsta lilla att jag kommer i obalans eller att en förhållning blir lite för hård blir det tölt.

Var även förbi Lillhästen för att titta på ett par nya ridbyxor mm. (Har bara ett par kvar och dom är både trasiga och urtvättade). Så det är verkligen dags för ett par nya.
Så det slutade med ett par ridbyxor och lite småsaker till hästarna. Beställde även två par ridbyxor och tre matchande vojlockar :-) Dom hade även jeans ridbyxor, så jävla snygga. Så måste bara ha ett par :-)
Jag är verkligen jättenöjd med dagens shoppingrunda, däremot inte min plånbok :-S Hihi ;-)

Madde, en arbetskollega kom ut till stallet för att provrida Frenja. Såg bra ut, så håller tummarna att det blir något.

Väl hemma slängde jag mina gamla anika ridbyxor, ÄNTLIGEN!
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar