lördag 29 december 2012

En tjejkompis till min bror har hört av sig till mig ang att bli medryttare, och idag kom hon och blev "förhörd" av mig ;-) och så fick hon provrida Svala eftersom allt kändes så bra. Mamma var snäll och lånade ut Dagge till mig så att vi kunde ta en ridtur tillsammans.
Det kändes jätte bra i magen, en pigg och glad tjej som jag fick förtroende för. Det gick också bra med ridningen. Kan inte beskriva hur lättad jag är.

Som sagt, detta känns jätte bra :-) Så hon ska provrida henne fler gånger så att det verkligen känns rätt. Eftersom jag inte är ute efter kortvarigt sammarbete utan långvarigt.
Så det nya året kommer nog bli ett riktigt bra år ;-)
Nu håller vi tummar och tår att hon vill fortsätta och står ut med mig och min lilla prinsessa <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar