torsdag 2 augusti 2012

Mamma var snäll och hämtade upp mig på jobbet idag också då Hampus behövde bilen.
Hon var även snäll och körde hem mig. *MASSA KÄRLEK TILL DIG MAMMA*
(Ja, jag är en riktig mamma/pappagris. Skulle aldrig kunna bo alltför långt bort från dom).

Vi tog en tur tillsammans runt valackslingan, skogsslingan sen längs med rakan tillbaks och valackslingan hem. Blev en del tempo för att försöka slippa alla insekter, men knappast. Dom hänger på som ett gäng kylskåpsmagneter.
Svala var lite trött idag men börjar lite smått gå bättre i traven, börjar söka sig mer neråt än 5 meter framåt. Ibland har det känts som man rider en giraff.

Nöjd med dagen :-)

Ikväll ska min älskade man, (det känns lite konstigt/ovant att säga det, men samtidigt jävligt bra) på bio med några kompisar. Skönt för honom att hitta på något kul också.

Själv MÅSTE jag börja plugga teori till BE kortet. Har bokat tid för teoriprovet och det är väldigt snart ;-)
För tanken är att jag ska ha det innan årsskiftet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar