onsdag 28 juli 2010

TILLÖKNING I FAMILJEN

Då var vi hemma igen efter en helt underbar liten bilsemester. Dock kunde vädret vara lite bättre. Men det var det jag trodde. Har varit bra väder hela sommaren hittills och när jag får semester blir det regn. Jag som vill ligga på stranden och plugga och bara njuta av solen. Istället får man plocka fram regnkläderna, usch och fy.

Vi har fått tillökning i familjen. Jag och Hampus har skaffat hund. En super söt och go blandras tjej på 1 år som heter Lucy.

Jag och mamma åkte ut till stallet och jag red Dagge. Red slingan och Dagge var mycket arbetsvillig och jobbade på bra. Nöjd med dagens tur.
Passade även på att pyssla om Svala som var något otålig.

Målade boxen.

Igår var Dagge på Kliniken hos tandläkaren, hade gått bra enligt mamma. Några vassa kanter som slipades ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar